εχετε αναδραση ηχου με Πικ-απ? (Texniko θεμα)
Σελίδα 1 από 1
εχετε αναδραση ηχου με Πικ-απ? (Texniko θεμα)
Την λεγωμενη "ΑΝΑΔΡΑΣΗ"
Πολλοί (παλιοί) έχετε συναντήσει το πρόβλημα του μικροφωνισμού του ήχου
λόγο ότι είστε κοντά σε ηχεία και ειδικά το μπάσο,,,
το πρόβλημα είναι η "κεφαλη"
το φαινόμενο πολλαπλασιαστικέ ειδικά με τις κεφαλες τις "STANTON"
ειδικά την DISCO 500 που για μένα η χειρότερη κεφαλι στον κόσμο
κι ώμος πόλοι δημοφιλείς λόγο ότι ήταν η πρώτη που ήταν συμβατή με το "PUMP OF THE JAM"
όταν άρχισαν οι πρώτες παράγωγες από σαμπλερ στούντιο "Computer music"
από την άλλη πλευρά η λύση είναι ένας συνγρεκρημενος τύπος κεφαλης SURE "Μ 44-7"
η έξοδος που παράγει αυτή η κεφαλη είναι σε συνγρηση με το Μικρόφωνο "SURE SM-58"
παράγει μεγάλη έξοδος από το βινύλιο χωρίς να παίρνει τον ήχο του περιβάλλοντος
το αντίθετο που παράγει μια Σταντον 500.
στη μίξη η διαφορά είναι οπτική
με τύπου Μ 44-7 στη μίξη έχουμε γεμάτο ήχο στα 6, ενώ με τύπου 500
ακόμα και στα 10 ο ήχος είναι χαμηλότερος.
Η Σταντον διόρθωσε το πρόβλημα όταν κυκλοφόρησε η σειρά "OM PRO 90"
- Τυπου CONCORDE, που βασικά ήταν τύπου Μ 44-7,
καμία διαφορά ήχου μεταξύ SURE Kai STANTON!
Γελώ όταν βλέπω ακόμη και σήμερα DJ με πικ-απ που βάζουν μάρμαρα κατο από το SL 1200
Πολλοί (παλιοί) έχετε συναντήσει το πρόβλημα του μικροφωνισμού του ήχου
λόγο ότι είστε κοντά σε ηχεία και ειδικά το μπάσο,,,
το πρόβλημα είναι η "κεφαλη"
το φαινόμενο πολλαπλασιαστικέ ειδικά με τις κεφαλες τις "STANTON"
ειδικά την DISCO 500 που για μένα η χειρότερη κεφαλι στον κόσμο
κι ώμος πόλοι δημοφιλείς λόγο ότι ήταν η πρώτη που ήταν συμβατή με το "PUMP OF THE JAM"
όταν άρχισαν οι πρώτες παράγωγες από σαμπλερ στούντιο "Computer music"
από την άλλη πλευρά η λύση είναι ένας συνγρεκρημενος τύπος κεφαλης SURE "Μ 44-7"
η έξοδος που παράγει αυτή η κεφαλη είναι σε συνγρηση με το Μικρόφωνο "SURE SM-58"
παράγει μεγάλη έξοδος από το βινύλιο χωρίς να παίρνει τον ήχο του περιβάλλοντος
το αντίθετο που παράγει μια Σταντον 500.
στη μίξη η διαφορά είναι οπτική
με τύπου Μ 44-7 στη μίξη έχουμε γεμάτο ήχο στα 6, ενώ με τύπου 500
ακόμα και στα 10 ο ήχος είναι χαμηλότερος.
Η Σταντον διόρθωσε το πρόβλημα όταν κυκλοφόρησε η σειρά "OM PRO 90"
- Τυπου CONCORDE, που βασικά ήταν τύπου Μ 44-7,
καμία διαφορά ήχου μεταξύ SURE Kai STANTON!
Γελώ όταν βλέπω ακόμη και σήμερα DJ με πικ-απ που βάζουν μάρμαρα κατο από το SL 1200
Magic touch- Αριθμός μηνυμάτων : 622
Ημερομηνία εγγραφής : 14/09/2010
Ηλικία : 65
Τόπος : Σαρλερουα Βελγιου
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης